maandag 25 maart 2019

10 verveeltips

Hi FashionGirls!
Iedereen verveelt zich vast weleens, daarom heb ik vandaag een 10 tips die jou daar tegen gaan helpen! 

1.  Bellen met je beste vriendin. Als ik met mijn beste vriendin ga bellen ben ik zo 1 uur kwijt, dus als je je verveelt is dit zeker een aanrader. Je kan dan lekker bijkletsen!
2. Iets lekkers bakken. Bak iets lekkers zoals bijvoorbeeld een taart of koekjes. Je kan dit natuurlijk alleen doen of met bijvoorbeeld je zusje.
3. Netflix of Youtube kijken. Ik denk dat ik hier verder geen uitleg bij hoef te geven. Dit is stiekem wel mijn favoriete verveeltip.
4. Quizjes invullen op het internet. Dit vind ik ook een hele leuke tip, omdat je quizjes kan maken in allemaal verschillende onderwerpen. Een goede site hiervoor is 'Buzz'.
5. Wishlist maken. Je kan een wishlist op verschillende manieren maken zoals bijvoorbeeld op papier met plaatjes of gewoon een lijstje op je telefoon.
6. Oude foto's terugkijken. Het leukste vind ik zelf hieraan dat je herinneringen van vroeger weer terug naar boven komen. De foto's kunnen op de laptop staan maar ook op papier in dikke boeken. Vraag aan je ouders waar je die kunt vinden! Kijk de foto's terug met je vrienden en familie, dan wordt het extra gezellig.
7. Collage maken. Je kan een collage op je telefoon maken en dan bijvoorbeeld als achtergrond gebruiken, maar je kan ook een collage maken met plaatjes. Zoek leuke plaatjes op Pinterest en print ze uit! Zo kan jij je eigen collage maken!
8. Live op Instagram. Ga live op Instagram met je vrienden en laat kijkers vragen stellen zodat je je tijdens je live niet verveeld.
9. Extreem opmaken. Maak jezelf extreem op door veel make-up te gebruiken. Gebruik felle oogschaduws en felle lippenstift! Maak als je klaar bent een foto zodat je later als je ouder bent (en al beter kan) make-uppen de foto kan terugkijken!
10. Maak een blog aan!!! Iedereen kan een blog aanmaken en je kan zelf kiezen wat je ermee wilt doen. Je kan zelf een thema bedenken en daar over schrijven net als ik doe!

Ik hoop dat jullie deze tips leuk vinden en dat jullie er wat aan hebben! Laat in de commends weten wat jouw favoriete verveeltip is en tot de volgende keer! xx FashionGirl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten